Jurna Zima 2016

Już 5-7 lutego 2016 roku odbędzie się piąta edycja zimowej imprezy organizowanej przez przygody4x4 – Jurna Zima. Rayo jest partnerem i zaprezentuje tam swój sprzęt wyprawowy. Uczestnicy będą mieli szansę zobaczyć, jak profesjonalnie przygotować auto na dalekie podróże. Informacji o imprezie najlepiej szukać u źródła. Artykuł na ten temat znajdziecie na stronie przygody4x4.pl oraz na facebooku.

„Już piąty rok z rzędu zapraszamy Was na naszą flagową zimową imprezę – Jurna Zima.
Trzydniowe spotkanie przeznaczone jest dla wszystkich posiadaczy samochodów terenowych (również standardowych) oraz miłośników offroadu. Przygotowując tą imprezę nie planujemy zajadłej rywalizacji znanej z rajdów, stawiamy na wyjątkowy klimat, integrację, wspólną zabawę i oczywiście atrakcje terenowe.
Jurna Zima to doskonała okazja, aby rozpocząć przygodę z offroadem, odnowić stare znajomości, poznać ciekawych ludzi, zaplanować wspólne wyprawy, posłuchać opowiadań z podróży bliskich i dalekich.
Jak co roku staramy się aby spotkanie było coraz ciekawsze. Będzie wygodna baza, pyszne jedzenie, ciekawe trasy, emocjonujące atrakcje, atrakcyjne nagrody. Czekamy na Was!

Termin: 5-7 luty 2016

Zapewniamy

  • komfortowe noclegi i dużą salę na wieczorną integrację
  • smaczne, obfite posiłki
  • ciekawe trasy o różnym stopniu trudności
  • wynajęty, największy w Polsce tor offroadowy
  • program dodatkowy – ognisko, pokazy zdjęć, konkursy z nagrodami
  • naukę chodzenia po żarze!
  • wystawę sprzętu wyprawowego
  • opiekę organizatora podczas całej imprezy
  • pamiąkowe koszulki, gadżety i naklejki

 

Bazę wypadową stanowi zlokalizowany w centrum Jury ośrodek wypoczynkowy w Morsku.
Mamy dla Was ponad 100 miejsc noclegowych w nowych 2, 3 i 4 osobowych pokojach oraz w 4- osobowych ogrzewanych domkach. W każdym pokoju znajduje się łazienka. Do waszej dyspozycji są przestronne, klimatycznie urządzone sale, gdzie wspólnie będziemy się bawić i dogadzać podniebieniom.

W hotelu jest też centrum odnowy biologicznej, z którego mogą korzystać nieco mniej zainteresowane offroadem pasażerki. Obok obiektu znajduje się malowniczy średniowieczny zamek a nawet wyciąg narciarski, z którego przy sprzyjajacych warunkach będziecie mogli skorzystać w niedzielę po oficjalnym zakończeniu imprezy.

Program:

  • Piątek
    • od 16:00 – Spotykamy się w ośrodku i uskuteczniamy integrację przy kominku
    • od 18:30 – kolacja
    • 20:30 – pokaz zdjęć z wypraw (Azja Centralna)
    • 22.00 – dla chętnych załóg krótka NOCNA JAZDA

    Można dojechać opiero na sobotę rano, ale zalecamy przyjazd w piątek, choćby w nocy.

  • Sobota
    • 8:00 – śniadanie
    • 9:30 – wyjazd na trasy, konkurs z zagadkami
    • od 16:30 – powrót z tras i obiad
    • 20.00 – kolacja przy ognisku, nauka chodzenia po żarze!
    • 21.30 – pokaz zdjęć z wypraw (Dagestan, Czeczenia, Gruzja)
  • Niedziela
    • 8.30 – śniadanie
    • 10.00 – wyjazd na trasę
    • 15.00 – obiad, rozstrzygnięcie konkursu i oficjalne zakończnie

 

Pewne elementy programu mogą się zmienić, będzie zima więc będziemy bardzo zależni od pogody.

Wyżywienie:

Wszyscy uczestnicy będą mieli zapewnione pełne wyżywienie, w skład którego wchodzą

  • kolacja w piątek
  • śniadanie w sobotę
  • obiad z deserem w sobotę
  • dwuczęściowa kolacja z napojami w sobotę
  • śniadanie w niedzielę
  • obiad z deserem w niedzielę

Dokładamy starań żeby impreza zadowoliła równiesz Wasze podniebienia. Podamy m.in. żurek zbójnicki, krem chrzanowy, karkówkę marynowaną z grila, zupę ziemniaczaną, kluski śląskie, szarlotkęna gorąco, pieczony udziec wieprzowy z kaszą i kapustą wiejskie pasztety, jaja faszerowane i wiele innych pyszności.

Koszty wyżywienia są wyszczególnione poniżej.

Trasy:

Trudność tras będzie w znacznej mierze zależna od warunków śniegowo-termicznych. Postaramy się aby każdy znalazł coś dla siebie i swojego samochodu. Będą zarówno proste trasy turystyczne, przejezdne zwykłym dużym SUVem czy pick-upem, jak i odcinki dla samochodów wyciagarkami.
Będzie możliwość poruszania się kolumnie za przewodnikiem jak i samodzielnej jazdy wg. ROADBOOKA. Prócz tego będziecie mogli wjechać na nowy duży teren specjalnie przygotowany pod offroad!

Koszty:

Wpisowe na imprezę wynosi 500zł od samochodu, niezależnie od ilości osób w samochodzie.

Pozostałe koszty:

  • nocleg – 70zł / osobę / dobę
  • kompletne wyżywienie wg. listy powyżej – 250zł/ osobę
    Zniżki na jedzenie:
  • dzieci do lat 4 – bezpłatnie
  • dzieci 5-12 lat – 50%
  • jeśli przyjeżdżasz w sobotę – minus 50zł
  • jeśli nie nocujesz i nie jesz śniadań – minus 40zł
  • Koszulki imprezowe: 30zł/ szt.

Można uczestniczyć w imprezie i nie nocować Sugerujemy jednak, aby tego nie planować, chyba że ktoś ma do domu 10km, jest nietowarzyskim abstynentem i do tego musi nakarmić wieczorem krowę :) ))

Zapisy, zaliczki, rezygnacje:

Potwierdzeniem uczestnictwa, jest wypełnienie poniższego formularza oraz wpłacenie całego wpisowego.

Dane do wpłaty udostępniamy mailem po wypełnieniu formularza.

Kontakt w sprawie imprezy: piotr@przygody4x4.pl; tel. +48 604 073 043″