Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
2024-08-01

Dołącz do naszego Klubu Stałego Klienta!

Z dniem dzisiejszym włączyliśmy w naszym sklepie specjalny program lojalnościowy pod nazwą Klubu Stałego Klienta RAYO. Od dziś możesz zacząć zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na specjalne nagrody. Zapoznaj się z regulaminem i zacznij korzystać!

UWAGA: opublikowana poniżej wersja regulaminu obowiązuje od dnia 1. sierpnia 2024 i nie będzie aktualizowana w przypadku późniejszych zmian zapisów regulaminu. Aktualną wersję regulaminu znajdziesz zawsze po zalogowaniu w zakładce Twoje Konto.

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Organizatorem programu lojalnościowego Klub Stałego Klienta RAYO jest RAYO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bolesława Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274682, NIP: 8961428281, REGON: 020483945.
1.2. Niniejszy Klub Stałego Klienta RAYO skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających Umowy Sprzedaży Produktów z Organizatorem.
1.3. Klub Stałego Klienta RAYO organizowany jest za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.rayo4x4.pl, której właścicielem i administratorem jest Organizator.

2. DEFINICJE:

2.1. Określenie użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

2.1.1. KATALOG – katalog produktów, na które Klient wymienić może zgromadzone Punkty, dostępny w Sklepie Internetowym.
2.1.2. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Programie Lojalnościowym.
2.1.3. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.1.4. ORGANIZATOR – RAYO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bolesława Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274682, NIP: 8961428281, REGON: 020483945
2.1.5. PRODUKT – rzecz lub usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
2.1.6. KLUB STAŁEGO KLIENTA RAYO – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
2.1.7. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – określenie używane w Regulaminie Klubu Stałego Klienta RAYO, równoznaczne z określeniem Klub Stałego Klienta RAYO.
2.1.8. REGULAMIN – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
2.1.9. SKLEP INTERNETOWY– sklep internetowy Organizatora dostępny pod adresem: www.rayo4x4.pl w którym organizowany jest niniejszy Klub Stałego Klienta.

3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

3.1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być Klient. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
3.2. Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Utworzone w ten sposób konto stanowi również konto Klienta w Sklepie Internetowym.
3.1. Klient uczestniczący w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klient obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.

4. WARUNKI PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

4.1. Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 01.08.2024 r. przez czas nieokreślony. Klient zachowuje prawo wykorzystania zgromadzonych środków przez okres 365 dni po zakończeniu Programu.
4.2. Klientowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym przyznawane są Punkty tytułem zawieranych przez niego umów sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym.
4.3. Ilość Punktów przyznawanych Klientowi z tytułu zawieranej przez niego umowy sprzedaży Produktu jest wskazywana na stronie Sklepu Internetowego w opisie każdego Produktu biorącego udział w Programie Lojalnościowym.
4.4. Klientowi nie przysługują Punkty w wysokości wskazanej zgodnie z pkt. 4.3, w przypadku zawarcia umowy sprzedaży Produktu, gdy Klient odstąpił od umowy sprzedaży tego Produktu lub gdy sprzedaż Produktu nie doszła do skutku z przyczyn niezależnych od Organizatora.
4.5. Po zawarciu umowy sprzedaży Produktu Organizator odnotowuje zwiększenie ilości Punktów przypisanych do danego Klienta w jego koncie Klienta w Sklepie Internetowym. Poza możliwością samodzielnego sprawdzenia ilości posiadanych Punktów ramach konta Klienta, Klient jest uprawniony także w każdej chwili uzyskać od Organizatora informację o ilości posiadanych Punktów.
4.6. Punkty przypisane zostaną do konta Klienta każdorazowo w terminie nie dłuższym, niż 7 (siedem) dni od dnia finalizacji realizacji zamówienia.
4.7. Nie ma możliwości przenoszenia punktów pomiędzy istniejącymi kontami. Punkty za zakup każdorazowo przypisywane są wyłącznie do konta, z użyciem którego zakup został wykonany.
4.8. W przypadku zakupów bez rejestracji, punkty uzyskane za ten zakup możliwe są do wykorzystania poprzez przekształcenie konta jednorazowego w pełnoprawne Konto Klienta. Celem przekształcenia konta jednorazowego w konto Klienta, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

5. WYKORZYSTANIE PUNKTÓW

5.1. Klient jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu środków na wymianę ich na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Sklepie Internetowym, jak również na wybrane dostępne w Sklepie usługi, w szczególności dostawę towarów.
5.2. Ilość Punktów niezbędnych do możliwości wymiany ich na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Sklepie, wskazana jest każdorazowo przy opisie każdego Produktu w Katalogu dostępnym w Sklepie Internetowym.
5.3. Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie internetowym.
5.4. W przypadku braku możliwości wydania Klientowi wybranej Nagrody z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności w efekcie wyboru jako Nagrody Produktu sprowadzanego na zamówienie i niedostępnego u dostawców Organizatora, Organizator zastrzega sobie prawo, po wcześniejszym poinformowaniu Klienta, do nie wydawania Nagrody i zwrotu Punktów na konto Klienta.
5.5. Zgromadzone w formie Punktów środki nie mogą zostać wypłacone Klientowi w żadnej formie innej, niż wymiana na Produkty i Usługi zawarte w Katalogu dostępnym w Sklepie Internetowym.
5.6. Sponsorem Nagród jest Organizator.

6. DANE OSOBOWE

6.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje odmową udziału w nim.
6.2. Celem zbierania danych osobowych Klienta przez Administratora jest realizacja Programu Lojalnościowego;
6.3. Podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest konieczność realizacji umowy, której Klient jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem.
6.4. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
6.5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pocztą elektroniczną na adres: sklep@rayo4x4.pl albo pisemnie na adres Administratora: ul. Bolesława Krzywoustego 88, 51-166 Wrocław.

7. WARUNKI REZYGNACJI I WYPOWIEDZENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

7.1. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez usunięcie Konta w Sklepie, co możliwe jest przez przesłanie do Organizatora stosowanego oświadczenia dowolną wybraną przez Klienta metodą komunikacji z Organizatorem. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
7.2. Organizator zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Programu Lojalnościowego w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o tym fakcie Klientów będących jego uczestnikami.

8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

8.1. Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@rayo4x4.pl lub też pisemnie na adres Administratora: ul. Bolesława Krzywoustego 88, 51-166 Wrocław.
8.2. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Prawem właściwym dla Programu lojalnościowego jest prawo polskie i język polski.
9.2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie Partnerskim w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek opłat Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte umowy sprzedaży, przyznane Punkty oraz wydane Nagrody.
9.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 79 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-13
Bardzo długo czas realizacji zamówienia.
2024-08-29
zakup jak najbardziej pozytywny, super szybka wysyłka.
pixel