Zabudowy ARB Canopy z tworzywa - Hardtop w kolorze twojego pickupa

Poznaj hardtopy ARB z tworzywa sztucznego, idealne do ochrony i zwiększenia funkcjonalności Twojego pick-upa. W artykule porównujemy modele Classic, Classic Plus i Ascent, analizujemy ich przewagę nad hardtopami aluminiowymi oraz omawiamy kluczowe cechy.
Funkcjonalność i estetyka w jednym pakiecie
Pojazdy typu pick-up, dzięki swojej wszechstronnej konstrukcji, stanowią idealne połączenie samochodu do pracy i narzędzia do przygody. Ich otwarta przestrzeń ładunkowa, choć niezwykle praktyczna, często wymaga dodatkowego zabezpieczenia przed warunkami atmosferycznymi, kradzieżą i uszkodzeniami. W odpowiedzi na te potrzeby, zabudowy typu hardtop, nazywane również canopy, stały się jednym z kluczowych akcesoriów, przekształcając otwartą pakę w bezpieczny, zamknięty bagażnik. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, jednak wybór odpowiedniego, który łączy funkcjonalność z trwałością i estetyką, jest decyzją o strategicznym znaczeniu dla każdego właściciela.
ARB: Dziedzictwo sprawdzone w najtrudniejszych warunkach
Wybór hardtopu to nie tylko kwestia parametrów technicznych, ale również zaufania do marki, która go produkuje. W przypadku ARB, reputacja jest budowana od ponad czterech dekad. Firma została założona w 1975 roku w Australii przez Anthony’ego Ronalda Browna, po tym, jak w trakcie swoich podróży terenowych po bezdrożach dostrzegł brak wysokiej jakości akcesoriów 4x4, które byłyby w stanie wytrzymać ekstremalne warunki. Od tego czasu, ARB rozwinęło się z jednoosobowej działalności prowadzonej w garażu do globalnego lidera w produkcji akcesoriów off-road, z obecnością w ponad 80 krajach.
Filozofia marki od samego początku opierała się na prostych, lecz fundamentalnych zasadach: „jakość, niezawodność i praktyczność ponad wszystko”. To podejście zaowocowało reputacją, którą ARB zdobyło nie w laboratoriach, lecz w najtrudniejszym terenie, testując swoje produkty w realnych, wymagających warunkach. W 1998 roku firma rozpoczęła projektowanie i produkcję własnej gamy zabudów, a w 2020 roku, po przejęciu firmy Proform New Zealand, rozszerzyła swoją ofertę o produkty formowane próżniowo, w tym hardtopy z tworzywa.

Ta historia jest kluczowa dla zrozumienia, dlaczego hardtopy ARB, choć wykonane z tworzywa, wyróżniają się na tle konkurencji. Powszechnie przyjęte w branży porównania twardości materiałów wskazują, że hardtopy z tworzywa sztucznego, a w szczególności z plastiku ABS, mają ograniczoną nośność dynamiczną, często szacowaną na poziomie 0-100 kg. Takie ogólne dane mogłyby skłaniać do wniosku, że są one nieodpowiednie do przewożenia ciężkich ładunków na dachu, takich jak namioty dachowe. Jednakże, inżynierowie ARB, kierując się swoją filozofią, zaprojektowali konstrukcję, która całkowicie zmienia tę perspektywę.
Zabudowy Canopy ARB – wzmocnione i bardziej odporne
Zabudowy ARB wyposażone są w wewnętrzne wzmocnienia, które drastycznie podnoszą ich wytrzymałość. Przykładowo, hardtop Classic, po zastosowaniu wewnętrznego systemu wsparcia, osiąga dynamiczną nośność na poziomie 100 kg. Flagowy model Ascent idzie jeszcze dalej, oferując imponującą nośność statyczną wynoszącą od 350 do 400 kg oraz dynamiczną na poziomie około 100 kg. ARB stosuje innowacyjne techniki wzmacniania konstrukcji, które eliminują największą potencjalną wadę tego materiału. Oznacza to, że wybór hardtopu ARB to inwestycja w produkt, który łączy estetyczne i funkcjonalne zalety tworzywa z wytrzymałością konstrukcyjną kojarzoną z materiałami o większej sztywności, co stanowi unikalną wartość na rynku.
Pod lupą: Hardtopy ARB z tworzywa – innowacja i praktyczność
Hardtopy ARB z tworzywa sztucznego, dostępne w modelach Classic, Classic Plus oraz flagowym Ascent, są wynikiem połączenia zaawansowanej technologii produkcji z praktycznym doświadczeniem w off-roadzie. Każdy z tych modeli został zaprojektowany z myślą o maksymalnej funkcjonalności, bezpieczeństwie i estetyce.
Wytrzymałość i materiał
Kluczowym elementem konstrukcji hardtopów ARB jest materiał, z którego są wykonane – specjalnie przygotowane w procesie produkcji tworzywo ABS. Charakteryzuje się ono dużą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Co istotne, ABS jest materiałem w pełni nadającym się do recyklingu, co stanowi dodatkową zaletę z punktu widzenia ochrony środowiska. W przeciwieństwie do powszechnie stosowanego włókna szklanego, które w przypadku pęknięcia wymaga skomplikowanej naprawy, tworzywo ABS w hardtopach ARB, dzięki swojej elastyczności i wzmocnionej konstrukcji, cechuje się lepszą odpornością na pęknięcia w ekstremalnych warunkach. Testy wykazały, że skorupa o grubości 9 mm jest w stanie wytrzymać temperatury w zakresie od −20∘ do 90∘ Celsjusza, co potwierdza jej przydatność w najtrudniejszych warunkach klimatycznych.


Bezpieczeństwo i dostęp
Zabudowy ARB oferują wysoki poziom zabezpieczenia przewożonego ładunku. W modelach Classic zastosowano podwójny system ryglowania i zamykane na klucz szyby, co skutecznie chroni przed niepowołanym dostępem. Hardtop Ascent podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej, integrując w pełni zdalne, centralne ryglowanie, które synchronizuje się z fabrycznym systemem zamykania pojazdu – centralnym zamkiem. Wykorzystanie wiązki przewodów w systemie "plug and play" eliminuje potrzebę cięcia kabli, co upraszcza instalację i gwarantuje jej niezawodność. Szyby wykonane są z przyciemnianego szkła o grubości 5 mm, które blokuje promieniowanie UV, jednocześnie ukrywając zawartość przestrzeni ładunkowej przed wścibskimi oczami, zwiększając tym samym bezpieczeństwo ładunku. Dodatkowo, model Ascent posiada elektryczne przyciski do otwierania bocznych okien, co znacząco poprawia wygodę dostępu.
Wyższy poziom
Detale konstrukcyjne świadczą o przemyślanym projekcie i praktyczności. Wbudowany system wentylacji podnosi ciśnienie wewnątrz zabudowy, co skutecznie zapobiega dostawaniu się kurzu przez klapę bagażnika. Wnętrze zabudowy jest łatwe w czyszczeniu, a wewnętrzne oświetlenie LED zapewnia dobrą widoczność w słabo oświetlonych warunkach. Wysoko zamontowane światło „stop” w technologii LED poprawia bezpieczeństwo na drodze. System rynienek odprowadzających wodę zapobiega dostawaniu się jej do wnętrza paki w trakcie otwierania okien bocznych, co jest kolejnym elementem świadczącym o dbałości o najmniejsze detale i komfort użytkowania.
Tworzywo czy Aluminium? Decyzja oparta na faktach
Wybór materiału hardtopu jest jedną z najważniejszych decyzji, przed którą staje właściciel pick-upa. Poniższa tabela porównawcza, oparta na danych z wielu źródeł, zestawia kluczowe różnice między zabudowami z tworzywa, a w szczególności innowacyjnymi hardtopami ARB, a ich aluminiowymi odpowiednikami. Analiza pozwala zrozumieć, że nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, a decyzja zależy od priorytetów użytkownika.
Hardtop |
Tworzywo (ARB Canopy) |
Aluminium |
Waga i zużycie paliwa |
Cięższe, co może nieznacznie wpływać na zużycie paliwa, |
Lżejsze, co może przyczyniać się do lepszej ekonomii paliwowej. |
Wytrzymałość na uderzenia |
Bardziej odporne na zarysowania, ale w przypadku silnego uderzenia może pęknąć, co wymaga bardziej skomplikowanej naprawy. |
Łatwo się wgniata, ale jest mniej podatne na pęknięcia. Naprawa wgnieceń jest zazwyczaj łatwiejsza i tańsza. |
Nośność dachu (dynamiczna/statyczna) |
Wysoka dzięki wzmocnieniom wewnętrznym, nośność dynamiczna do 100 kg, statyczna do 400 kg. |
Wysoka nośność, zazwyczaj w zakresie 100-300 kg. |
Estetyka i personalizacja |
Pozwala na pełne dopasowanie kolorystyczne do lakieru pojazdu, co sprawia, że wygląda jak fabryczny element. Możliwość tworzenia aerodynamicznych kształtów. |
Posiada bardziej industrialny wygląd, z mniejszymi możliwościami dostosowania do linii pojazdu. Często matowy lub malowany proszkowo |
Koszt |
Wyższa cena zakupu, ze względu na złożoność procesu produkcji i zaawansowane funkcje. |
Często niższa cena zakupu, ale cena może być wysoka w przypadku marek premium. |
Zintegrowane funkcje |
Zaawansowane, często z wbudowanym centralnym zamkiem, elektrycznie otwieranymi oknami i zaawansowaną wentylacją. |
Zazwyczaj mniej zaawansowane funkcjonalnie. Wbudowane okna lub klapy na teleskopach, zamki zabezpieczające |
Na podstawie tej analizy, wybór hardtopu ARB z tworzywa sztucznego jawi się jako optymalne rozwiązanie dla tych, którzy poszukują idealnego połączenia estetyki i funkcjonalności. W przeciwieństwie do ogólnego przekonania o niższej wytrzymałości hardtopów z tworzywa, ARB udowadnia, że zaawansowana inżynieria może przełamać to ograniczenie. Wysoka nośność dachu czyni je idealnym rozwiązaniem dla entuzjastów overlandingu, którzy planują montaż namiotu dachowego. Jednocześnie, nie traci się na estetyce, która dzięki możliwości lakierowania pod kolor nadwozia, sprawia, że hardtop wygląda jak integralna część samochodu 4x4.

Kompatybilność: Hardtopy ARB dla twojego pickupa
Zabudowy ARB są projektowane z dużą precyzją, aby idealnie pasować do konkretnych marek i modeli pick-upów. Taka dedykowana konstrukcja gwarantuje nie tylko estetykę, ale również optymalną integrację z systemami pojazdu, na przykład z centralnym zamkiem. Produkty ARB, dostępne na polskim rynku, są dedykowane do szerokiej gamy samochodów terenowych, które są najczęściej wykorzystywane zarówno w pracy, jak i rekreacji.
Pełna lista marek i modeli samochodów, do których dedykowane są hardtopy ARB, obejmuje następujące pozycje :
- Toyota: Hilux
- Ford: Ranger / Ranger Raptor
- Isuzu: D-Max
- Mitsubishi: L200
- Nissan: Navara / NP300
- Fiat: Fullback
- Mercedes-Benz: X-Klasa
- Jeep: Gladiator
- SsangYong: Musso
- Land Rover: Defender
Idealne dopasowanie, które wynika z projektowania pod konkretne pojazdy, jest kluczowe dla bezproblemowego montażu, szczelności oraz aerodynamiki, ale też funkcjonalności canopy na konkretnym samochodzie.
Dlaczego warto wybrać ARB?
Hardtopy ARB z tworzywa sztucznego to znacznie więcej niż tylko osłona paki. Hardtopy ARB są w stanie połączyć atrybuty estetyczne i funkcjonalne typowe dla tworzyw sztucznych z wytrzymałością konstrukcyjną, która jest kojarzona z zabudowami aluminiowymi lub stalowymi. Tę wyjątkową kombinację osiągnięto dzięki filozofii "over-engineering", w której niezawodność i jakość mają absolutny priorytet.
ARB Classic: Niezawodność i Funkcjonalność
Model Classic stawia na sprawdzoną, niezawodną konstrukcję w przystępnej cenie. Jest to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy potrzebują solidnej ochrony paki bez zbędnych dodatków. Model ten charakteryzuje się podwójnym systemem zamykania na klamkach, co zapewnia podstawowe, ale skuteczne zabezpieczenie ładunku. Hardtop Classic jest dostępny z opcjami podnoszonych lub przesuwnych okien bocznych, które również posiadają podwójne zamki dla dodatkowego bezpieczeństwa. Wnętrze zabudowy jest wyposażone w oświetlenie LED, które ułatwia dostęp do przewożonych przedmiotów w słabym świetle. Dostępny jest również opcjonalny system wentylacji, który zwiększa ciśnienie wewnątrz, zapobiegając dostawaniu się kurzu przez klapę bagażnika.

ARB Classic Plus: ulepszenie dla profesjonalistów
Model Classic Plus to ewolucja sprawdzonej konstrukcji Classic, z kluczowym ulepszeniem, które czyni go szczególnie atrakcyjnym dla flot pojazdów i zastosowań komercyjnych. Zachowuje on wszystkie cechy wersji Classic, ale dodaje wygodę i zwiększone bezpieczeństwo dzięki zintegrowanemu, elektronicznemu centralnemu zamkowi. Tylna klapa jest zamykana i otwierana za pomocą pilota pojazdu, co eliminuje konieczność używania oddzielnego kluczyka i upraszcza codzienną obsługę. Pomimo tej innowacji, Classic Plus zachowuje solidną, niezawodną konstrukcję, która jest cechą charakterystyczną linii hardtopów ARB.
ARB Ascent: Połączenie technologii i designu
Ascent to flagowy model w gamie ARB, stworzony dla najbardziej wymagających użytkowników, którzy oczekują połączenia zaawansowanej technologii z luksusowym wykończeniem. Jego największą zaletą jest w pełni zintegrowany centralny zamek, który synchronizuje się z fabrycznym systemem blokowania pojazdu i działa zarówno na tylnej klapie, jak i na oknach bocznych. Zamiast tradycyjnych klamek, boczne szyby otwierane są za pomocą elektrycznego przycisku, co znacząco poprawia komfort użytkowania. Model ten jest standardowo wyposażony w wydajne oświetlenie LED, z trójstopniowym przełącznikiem, a także w zintegrowany system wentylacji, który chroni wnętrze przed kurzem. Design Ascent wyróżnia się zintegrowanym tylnym spojlerem i wykończeniem typu „vanishing edge”, które sprawia, że hardtop idealnie wtapia się w linię pojazdu, tworząc spójną całość. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy nie uznają kompromisów w kwestii funkcjonalności, bezpieczeństwa i estetyki.

Hardtop ARB z tworzywa jest idealnym rozwiązaniem dla:
- Właścicieli, którzy cenią estetykę: Dzięki możliwości lakierowania pod kolor nadwozia i aerodynamicznemu designowi, hardtop idealnie komponuje się z linią pojazdu.
- Użytkowników poszukujących wygody i bezpieczeństwa: Zintegrowany centralny zamek, elektrycznie otwierane okna i wbudowane oświetlenie LED znacząco podnoszą komfort użytkowania.
- Entuzjastów overlandingu i turystyki off-road: Wysoka nośność statyczna dachu, wynosząca do 400 kg w modelu Ascent, pozwala na bezpieczny i pewny montaż namiotów dachowych oraz innego ciężkiego sprzętu.
Ostatecznie, decyzja o wyborze hardtopu to wybór między różnymi podejściami do inżynierii i designu. ARB oferuje produkt, który jest wynikiem wieloletniego doświadczenia, testów w najtrudniejszym terenie i nieustannej dbałości o detale. Jest to inwestycja w jakość, która gwarantuje, że pojazd będzie funkcjonalny, bezpieczny i gotowy na każdą przygodę, niezależnie od warunków. Zaleca się kontakt z ekspertami rayo4x4.pl, którzy na podstawie indywidualnych potrzeb klienta pomogą w wyborze idealnego hardtopu ARB.
Hardtopy ARB Canopy w sklepie RAYO
Hardtopy ARB Canopy to nowość w naszym sklepie. W naszej ofercie na rayo4x4.pl znajdziesz ponad 80 pozycji ARB Canopy do najpopularniejszych pickupów na rynku w różnych wariantach wyposażenia. Poniżej znajdziesz listę produktów, a w razie wątpliwości skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem 605 989 585. Jeśli nie wiesz czy potrzebujesz zabudowy hardtop z aluminium, czy też z tworzywa, nasz doradca z chęcią pomoże.



Polecane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, chropowata, rozsuwane okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2016- ) J Deck, Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) J Deck, Double Cab, chropowata, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) J Deck, Double Cab, gładka, rozsuwane okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) J Deck, Double Cab, gładka, lewe okno otwierane, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) J Deck, Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Toyota Hilux (2016- ) Double Cab

Blokada uchylna okna ARB Ascent Canopy Window Vent Catch

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Isuzu D-Max TF (2017-2020) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Mitsubishi Triton (2015-2023) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Volkswagen Amarok (2010-2022) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Mercedes Benz X-Class (2017-2020) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Mazda BT-50 gen. III (2021- ) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Ford Ranger (2022- ) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Volkswagen Amarok (2023- ) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Ascent" Ford Ranger (2011-2022) Double Cab

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2005-2015) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, chropowata, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, chropowata, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, chropowata, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, chropowata, aluminiowe podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, chropowata, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, chropowata, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, chropowata, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, chropowata, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2024- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2024- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna, aluminiowa tylna klapa

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna, aluminiowa tylna klapa

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Nissan Navara (2005-2015) Double Cab, gładka, bez okien bocznych

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2024- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2005-2015) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane, aluminiowa tylna klapa

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2015-2023) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Volkswagen Amarok (2010-2022) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2012-2016) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2011-2022) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, gładka, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) J Deck, Double Cab, chropowata, lewe okno podnoszone, prawe rozsuwane

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Nissan Navara (2005-2015) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Nissan Navara (2005-2015) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2006-2011) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2009-2015) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2009-2015) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2015-2023) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2015-2023) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Volkswagen Amarok (2010-2022) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Volkswagen Amarok (2010-2022) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2012-2016) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2012-2016) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2017-2020) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2017-2020) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2011-2022) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2011-2022) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, gładka, podnoszone okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, gładka, podnoszone aluminiowe okna

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, chropowata, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, chropowata, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, chropowata, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, chropowata, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2005-2015) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2015-2023) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2012-2017) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2011-2022) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Isuzu D-Max (2020- ) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mazda BT-50 (2021- ) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Toyota Hilux (2015- ) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Ford Ranger (2022- ) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone

Zabudowa ARB Hardtop Canopy "Classic" Mitsubishi Triton (2024- ) Double Cab, gładka, lewe okno rozsuwane, prawe podnoszone
